Як себе вести з шкідливими відвідувачами?
Життя кожного кальянщика оповита клубами ароматного диму. Правда, далеко не завжди видається можливість по-справжньому отримувати задоволення від своєї улюбленої справи. Вся справа в тому, що тематичні заклади відвідують самі різні люди, які вимагають до себе індивідуального підходу. Безумовно, стати свідком хамського ставлення можна практично в будь-яку секунду. Пов'язано подібний стан справ з людським менталітетом, який змушує проявляти владні нахили буквально в будь-якій ситуації. Так що, якщо вдома не все в порядку або начальник знову позбавив премії, то єдиним способом спустити пар для подібних особистостей стає відвідування кафе. Там вони мають можливість самоствердитися за рахунок працівників закладу.
Даний матеріал зібрав в собі приклади найбільш нестерпних клієнтів і поради, як виходити зі сформованих ситуацій. Зазвичай, розмови про некультурного поведінці змушують згадати про такий термін, як «бидло». Найчастіше, такі екземпляри знаходяться в стані алкогольного сп'яніння. Вони починають дошкуляти кальянщиків дрібними причіпками, пов'язаними з надмірною гіркотою диму, невідповідною температурою і так далі. Найбільш правильним рішенням стане симуляція діяльності, тому що неможливо виправити кальян, і без того працює як треба. Будь-які зміни все одно не приведуть до ніяким результатами. Важливо дотримуватися олімпійський спокій, без бурхливої реакції подразник банально втрачає інтерес до своєї затії. Не потрібно вступати в дискусії, йдучи на поводу у провокації, так як саме цього хам і домагається.
Взагалі, чи потрібно надавати п'яному людині кальян, повинен вирішувати сам кальянщик. У правилах будь-якого закладу чітко прописано, що адміністрація і працівники залишають за собою право відмовитися від обслуговування, без пояснення причин. Практика показує, що користувачі напиваються в процесі куріння, хоча бувають різні випадки. Також існує досить численна група «школярів». Вони придумують дійсно хитромудрі плани, щоб долучитися до кальянної культурі. На щастя, дуже часто вік відвідувачів легко встановити. Якщо ж у вас виникають хоча б мінімальні сумніви, то просто попросіть пред'явити документи. Найчастіше, це викликає нервову реакцію і замовлення чаю. З практики виділяється метод, коли хтось повнолітній замовляє кальян, залишаючи його своїм малолітнім друзям. Виходом з положення стане звичка постійно стежити за подібною клієнтурою. Якщо трапляється щось подібне, то слід негайно забрати кальян, попросивши оплатити рахунок. Будь-які претензії з приводу оплати зводяться нанівець твердженням, що тютюн, вугілля і час вже були витрачені, а значить чек цілком обгрунтований. Звичайно, так само неможливо запобігти дитяче куріння, але зате власна совість і репутація закладу залишиться чистою. На жаль, далеко не всі сповідують принциповий підхід до даного питання. Але це особистий вибір кожного і найкраще залишатися на світлій стороні, незважаючи на печеньки.
У великих містах дуже часто клієнтами стають представники вищого суспільства. Великий їх відсоток цілком адекватні і привітні люди, але трапляються винятки. Наприклад, у деяких є звичка приходити за кілька годин до фактичного закриття. Їх тактика полягає в повному ігноруванні попереджень або будь-яких інших слів. Якраз через це і трапляються труднощі з оплатою, адже перед завершенням роботи необхідно закрити всі рахунки. Якщо, після закриття, спробувати забрати кальян, то скандалу не уникнути. Залишається тільки спокійним голосом відстоювати свою правоту, запросивши адміністратора. З усього вишенапісанного напрошується практично очевидний висновок. Він полягає в тому, що поганими клієнтами бувають будь-хто, без приналежності до конкретно взятої категорії людей. Досвідчений кальянщик повинен володіти навичками психолога, допомагають передбачати дії і слова відвідувачів. Виходом з будь-якого становища стане повний спокій і врівноваженість.
Вас може зацікавити