Успіх бренду кальянів: секрети популярності
У наш час ринок кальянної продукції постійно розширюється, з'являються нові виробники і оригінальні курильні пристосування. Одні компанії відразу стають популярними, другим складно досягти успіху і вийти з тіні.
Секрети створення успішного кальянного бренду
Часто кальяни мають схожі технічні характеристики і в загальному один рівень, але попит є тільки на вироби конкретної фірми. У чому ж криються секрети успішності на кальянном ринку? Фахівці називають кілька важливих пунктів, які можуть бути ефективні як окремо, так і в комплексі:
- Рекламна співпраця. Чим більше чутно про продукт, тим цікавіше він потенційному покупцеві. Так, хайп, блогери - це те, що сьогодні на годині в просування;
- Створення бренду. Фірмовий стиль і цікава концепція збільшує впізнаваність виробника і підвищує попит на його товари;
- Відповідність "ціна-якість". Багато курців хочуть отримати якісний кальян за доступною вартості. Багато відомих брендів для цього випускають лінійки різної цінової категорії, щоб максимально утримати своїх покупців. Якщо компанія істотно завищує ціну, її прилади не стануть популярні;
- Нові технічні ідеї. Інновації в конструкції завжди будуть викликати інтерес аудиторії курців. Так, прикладом є російська компанія MattPear, що знайшла популярність завдяки впровадженню магнітних портів для фіксації шланга;
- Можливість купити. На піку популярності багато брендів не збільшують обороти виробництва, що робить бажання купити недоступну модель ще сильніше. Це хитрість, яка цілком виправдана, адже тільки прилади з'являються, їх відразу розбирають, з великим задоволенням;
- Широка комплектація. Більшість курців приймають рішення формувати курильних прилад з комплектуючих одного виробника. Недоречно, купувати шахту і колбу різних фірм, можна отримати погану герметичність стиків. Тому, компанії, що продають кальяни в повній комплектації завжди будуть затребувані у курців. А якщо ще й на додачу красива упаковка або чохол - просто ідеальний варіант кальяну в подарунок, собі або друзям.
Ці прості рекомендації ніщо, якщо виробник не задає собі питання "А хотів би я купити це питання?" Відповідь позитивна? Тоді успіх гарантований!
Вас може зацікавити