Кілька варіантів розкрутки свого кальянного бренду
Останнім часом кальянное справа стрімко розвивається, нові компанії пропонують якісну і цікаву продукцію. На жаль, не всі вони можуть вийти на великий ринок. Отримати попит і впізнаваність свого бренду не просто. Зробити перші, правильні кроки допоможе інструкція для початківців.
Як зробити свій кальянний бренд популярним в Україні?
Є кілька ефективних способів підвищити впізнаваність своєї продукції і фірми в цілому. Їх можна використовувати як по одному, так і в комплексі. Вони гарні по-різному, власники бізнесу завжди можуть вибрати свій, відповідний варіант.
Способи розкрутити кальянний бренд:
- Реклама у блогерів. На сьогодні, це дійсно актуальне вкладення грошей, що в більшості випадків приносити очікуваний результат. Так, продукція відправляється на огляд блогерів і обумовлюються всі нюанси її подачі. Плюсами такого способу є: Можливість швидко розповісти про свій бренд, піднести його у вигідному світлі для обраної цільової аудиторії; якщо блогер погодиться працювати за бартером, фінансові вкладення мінімальні; можна оформити постійну співпрацю, з ростом передплатників, у бренда буде рости попит на продукцію. Серед недоліків такого варіанту: неефективна подача може зіпсувати репутацію компанії, особливо якщо будуть показані недоліки курильних пристосувань;
Реклама на стендах, вивісках. Особливо актуально їх розміщення на різних фестивалях, спеціалізованих івентах, виставках. Серед переваг цього способу можливість безпосередньо продати свій товар, поспілкуватися з потенційними клієнтами. Недоліком є не завжди виправдана рентабельність;
- Участь в номінаціях. В наш час є багато виставок, з призовими місцями і номінаціями. Так, популярна в Росії премія JC Awards, що з'явилася зовсім недавно, за кілька років допомогла піднятися багатьом початківцям виробникам курильних виробів. Участь в таких заходах це завжди придатний піар хід, який значно підвищує впізнаваність і створює позитивну репутацію компанії серед конкурентів і курців;
- "Сарафанне радіо". Чутки та відгуки завжди можуть підняти популярність бренду або ж навпаки, допоможуть йому швидко піти з ринку. Якщо продукція компанії виготовлена з якісних матеріалів, з широкою комплектацією і стильним зовнішнім виглядом, про неї точно підуть позитивні чутки. Але якщо все ж є недоліки в виробі, їх також не сховати, покупці будуть говорити про них створюючи негативну репутацію бренду;
- Соціальні мережі. Майже кожен виробник має свої робочі акаунти в соціальних мережах. Правильний підхід, з гарними фотографіями і текстами, зворотним зв'язком досвідченого менеджера, зростаючою кількістю підписок допоможе без проблем продати продукцію компанії. Серед плюсів ведення робочої сторінки в соціальних мережах є: можливість бути на одній хвилі з покупцем, запропонувати акції і знижки, зробити огляди, показати доопрацювання і комплектацію. Аккаунт стає справжнім портфоліо бренду і в той же час дає відмінну можливість спілкуватися з живою цільовою аудиторією для вигідною подачі товару. Єдиний мінус такого способу - забирає багато часу. Сторінку треба постійно оновлювати, працювати над її наповненням, відповідати на заявки.
Так, для того щоб ваші кальяни або інша курильна продукція стала більш впізнаваною на ринку важливо, в першу чергу, щоб вона була якісною. Тоді і реклама блогерів і сарафанне радіо, як і інші способи розкрутки принесуть позитивні результати.
Вас може зацікавити